Cuketová pizza

21.03.2015 23:30

Záleží na vás co si na pizzu z cukety naskládáte a jestli si uděláte oběd nebo lehkou večeři. Já si ji dala jako véču po cvičení, protože je plná bílkovin a zeleniny. Jen pozor na tloušťku těsta, já ho hodně uplácala, aby byla placka co největší a trhalo se. Na chuti to teda nic nezměnilo, ale esteticky to mohlo být lepší :-D 

Použila jsem do těsta opět Šmakouna, protože jich mám nakoupeno do zásoby tak na rok dopředu :)) Ale vůbec ho tam nemusíte dávat, možná by šel nahradit tvarohem, ale to nemám odzkoušené, nicméně pizzu jen z cukety a mozzarelly jsem dělala několikrát a drží parádně.

Cuketová pizza

 

Ingredience:
  • Cuketa
  • Mozzarella
  • Šmakoun natural - kdo chce a má
  • Cherry rajčátka
  • Pažitka, sůl, pepř
Postup: Cuketu si nastrouháme nahrubo a dáme do mixéru, přidáme nakrájenou mozarellu a šmakouna. Mixujeme, dokud nevznikne těsto, poté dochutíme solí či pepřem, dáme na pečícím papírem vyložený plech a pečeme. Asi po 5 minutách otočíme (opět se budu opakovat, ale záleží, jakou troubu máte). Mezitím si umixujeme cherry rajčátka s bazalkou. Až bude základ pizzy hotový, potřeme ho pestem z rajčat a navrch dáme, co máme rádi. Klidně můžete přidat maso, krevety, špenát, tvaroh, ale udělat si ji i nasladko. Fantazii se meze nekladou. Tak dobrou chuť :-)

Cuketová pizza