Jahodové sušenky

12.03.2015 09:10

Včera jsem v Bille objevila celou "krabici" s jahodami v akci, ale říkala jsem si, že tolik jahod nemůžu sníst.. No ale dneska jsem nějak nemohla spát a když jsem se v 1 ráno vzbudila vymýšlela jsem, co si připravím k snídani a dostala šílenou chuť právě na jahody. Od půl 4 už jsem neusla, ale musela jsem čekat až do 7 než mi otevřou Billu.. Ale o to víc jsem si je užila :-) Taak a dneska recepty hned dva.

Mimochodem.. Zkoušeli jste někdy výrobky od Šmakouna? Napíšu o nich článek během dne, tak sledujte :-) Hrozně jsem si je zamilovala a vy, co je neznáte, se dozvíte proč ;-)

Jahodové sušenky

Ingredience:
  • Jahody
  • Šmakoun brusinka-góji (50g = jeden plátek)
  • Ovesné vločky 
  • Mandlové mléko (může být i normální:)
  • Mandle, 70% čokoláda
Postup: Do mixéru dáme ovesné vločky, šmakouna a mixujeme než vznikne "hmota". Poté přidáme mléko a nakrájené jahody a opět mixneme. Pokud je to moc řídké, přidáme více vloček, v opačném případě mléko. Nakonec nasekané mandle či jiné ořechy a kousek hořké čokošky navrch (tato je 70% a slazená stevií). Pečeme (na pečícím papíru) v troubě asi 12 minut. (My máme starou troubu, takže nevím stupně a peče jako drak noo..)
 
No a když k tomu přidáte lžičku řeckého jogurtu a nakrájené jahody, jste v jahodovém nebi :-D :-D 
 
Napište mi, jestli jste někdy ochutnali šmakouna a jak vám chutnal a jaké recepty z něho děláte :-)

Jahodové súšy