Když je ta sobota

21.03.2015 14:06

Konečně mám chuť zase vařit, vymýšlet, tvořit, kombinovat a tak :-D A dneska jsem do toho šla ve velkém a udělala takové menu, protože vím, že jsem to teď trochu zanedbávala.. No a navíc se může stát, že všichni tu nefrčíte na snídách jako já, a proto chci udělat radost i té druhé skupině :-) Celé je to taková rychlovka, za hoďku jsem měla všechna jídla hotová - i s úklidem a focením! Ale musím Vám tedy říci, že to bylo moc dobré.. Teda polívka mi zbyla na zítra, ale chutná taky božsky :-)

Bylo opět nádherné počasí, co jste dělali? My jsme se dneska byli podívat v Olympii na mistrovství ČR v plážovém volejbalu a bylo to super. Uprostřed obchodního centra měli postavené hřiště, skvěle se na to koukalo, až jsem chvíli zalitovala, že jsem tento druh sportu nikdy nedělala.. Ale v zápětí mi bylo řečeno, že jsem beztak malá a nešlo by mi to! Takže mám novou výzvu... Začínám chodit na beach .. však já jim ukážu, jak mi to půjde :D 

A také jednu sázku jsem dnes uzavřela a zaregistrovala se na Brněnský půlmaraton! No budu teď mít co dělat.. Duben půlmaraton, květen Vltavarun a červen polezu po čtyrech :-) Taky se necháte tak snadno ukecat do sportovních aktivit? Joo hold, když něco milujete, jen těžko se tomu dá poručit! 

Tak a tady jsou ty receptíky, ale vypíšeme si je jednotlivě:

  1. Brokolicovo-hrášková polévka
  2. Cuketová pizza
  3. Krevety s pestem, domácí houstičky a zelí z kedlubny

Tvoříme