Koko čoko lívance

24.03.2015 13:26

Zkoušeli jste už někdy Pole Dance? Nejde o žádný tanec u tyče, ale o akrobacii. Nádherně to zpěvní tělo, cvičíte vahou vlastního těla za pomoci tyče. Dlouho jsem nad tím přemýšlela, protože ve fitness centru, kam chodím jsou tyto hodiny pravidelně, ale ještě jsem se k tomu nerozhoupala. Až včera jsem potkala jednu z lektorek a začly jsme se bavit. A zrovna na dnešní ranní hodině byly dvě volná místa, tak jsem se hned přihlásila. Baví mne zkoušet nové věci - zejména pak nové sporty. 

Dneska jsem tedy naklusala na hodinu v kraťáskách a tílu a moc nevěděla co mě čeká. Když lektorka Barča ukazovala různé kreace, koukalo se na to nádherně a vypadalo to děsně jednoduše.. O to horší byla realita. Na poprvé to šlo, ale když jsme cviky opakovaly, cítila jsem hroznou bolest. Z hodiny jsem odcházela se 4 modřinami a bolavým tělem, ale vážně moc nadšená! To je přesně to, co chci umět! Zpevníte tělo a zapojíte svaly, o kterých jste ani nevěděli, že máte.. 

Takže načerpat energii a šup šup na lekci! :-) A tu energii nezískáte jinak, než správně nastartovaným dnem = s úsměvem a zdravou snídaní! :-)

Koko čoko lívance

Ingredience:
  • Ovesné vločky
  • Vanilkové sójové mléko
  • Banán 
  • Na tmavé: kakao
  • Na světlé: kokos
  • "Omajda" - tvaroh měkký, vanilkové sójové mléko, chia semínka
  • + jsem si dala 1/2 proteinové tyčinky Quest Bar 
Postup: Vločky smícháme s banánem, přilejeme mléko a kokos či kakao - dle barvy :-). Vše smícháme a dáme na pánev - tvar menších lívanečků. Podáváme s tvarohem nasladko a pokud chcete, můžete přidat i úžasnou proteinovou tyčku Quest Bar. Napíšu o nic určitě v nejbližší době článek - jsou sice trochu dražší (59Kč tyčinka), ale složením jsou úplně bezkonkureční! Neobsahují jednoduché cukry, ale kvalitní tuky, vlákninu a velké množsví proteinu. 
 
Tak dobrou chuť a napište mi vaše zkušenosti s pole dancem a jestli vás po první hodině tady všechno tak moc bolelo :-D 

Koko čoko lívance