Výborný oběd

26.03.2015 07:08

S hrůzou zjišťuji kolik týdně utratím za jídlo! Dříve pro mne byla priorita číslo jedna oblečení.. O nakupování jídla jsem se nikdy nestarala, protože - zaprvé to obstarávali vždy rodiče a zadruhé jsme měli potraviny, takže jsme si jídlo mohli brát tak nějak pořád a neplatili jsme za něj. Teď je to ale jinak. Už nějaký rok žiju sama a musím se starat i o domácnost a je úsměvné, jak se role obrátily. Horko těžko si vzpomínám, kdy jsem si na sebe koupila nějaký hadřík (a pokud už, jsou to většinou minikina nebo tepláky na cvičení). 

Najednou jdu do města a místo do obchodu s módou si to štráduju do DMka pro prací prášek, do Billy pro jídlo, na Českou pro oříšky, zdravá strava Šmakoun.. Zní to skoro jako stereotyp, že? :-D Od té doby, co jsem začala brát jídlo jako svého parťáka, dávám si opravdu záležet, co jím! Hlídám si složení, abych měla všechny živiny rozložené rovnoměrně a není mi líto si za kvalitní výrobek připlatit.. Věřím přísloví: "Co do našeho těla dáváme, to se nám vrátí zpět!" Jak to máte vy? Kolik jste schopni za jídlo utratit?

Dnešní recept jsem opravdu nevěděla jak nazvat, protože tam toho je více. Ale určitě se budete oblizovat, taaakže

Výborný oběd :-)

Ingredience:

  • Šmakoun štíhlé nudle 70g
  • Tuňák ve vlastní šťávě 50g
  • Lilek - 4 kolečka
  • Mozarella 1/4 sáčku
  • 2 vejce
  • Okurek, sušená rajčata
  • Bazalka, sůl, pepř, pažitka
Postup: V hrníčku jsem si vyšlehala 2 celá vejce, opepřila, přidala nakrájenou bazalku. Celé nalila na nepřilnanou pánev a míchala :-) K tomu (na stejnou pánev, ale do druhého rohu :)) jsem si dala tuňáka s nakrájenými sušenými rajčaty. Když jsou oba pokrmy - tuňák i míchaná vejce - hotové, dáme je na talíř. Na pánvi orestujeme lilek, nakrájený na úzká kolečka. Restujeme z obou stran, pak přidáme kolečko mozarelly na každý kus lilku, posypeme bazalkou a počkáme, až se mozarella rozpustí. Mezitím si ohřeme šmakounovské nudle a nakrájíme okurek. Noo a dobrou chuť, přátelé :-)

Fotky