Zapečený plněný lilek

30.03.2015 18:53

Dneska jsem sice měla naplánovaný výběh, ale vůbec se mi nechtělo, tak jsem šla na jógu. Během svého pobytu v Thajsku jsem chodila pravidelně dvakrát týdně a dělalo mi to vážně dobře. Teď jdu spíše svátečně, ale prvky z jógy se snažím pravidelně zapojovat i po cvičení, když se protahuji. Než jsem s jógou začala, měla jsem problém se v předklonu dotknout země. Je pravda, že úplnou zásluhu na tom, že jsem se poprvé dotkla neměly hodiny jógy, ale pravidelné cvičení na BOSU s výbornou lektorkou Ivčou! Do té doby jsem dala ruce v předklonu ztěží pod kolena!

Je úžasné, jak rychle se naše tělo dokáže protáhnout. Během prvních lekcí jógy jsem často neměla daleko k slzám, jak moc některé pozice bolely. S každou hodinou ale flexibilita rostla a byla větší a větší. Když jsme se poprvé měli postavit na hlavu a dát nohy vzhůru, řekla jsem si, že tohle nikdy nedám! Asi po třetí hodině, kdy jsme to trénovali, jsem si najednou sama sebe dokázala v té pozici představit. O dvě hodiny pozděli už jsem stála na hlavě a dnes to dělám běžně! Tím chci říci, že vše je v naší hlavě, a pokud si to dokážeme sami pro sebe vizualizovat, představit, pak to zvládneme! Věř, běž a dokážeš! :*)

Zapečený plněný lilek

Ingredience:
  • Lilek 1 ks (5plátků)
  • Cuketa menší
  • 100g rybí filet (přírodní)
  • Chřest bílý
  • Cherry rajčátka
  • Grilovací koření bez soli, pažitka
Postup: Lilek si opláchneme a nakrájíme na centimetrové plátky. Nastrouháme si cuketu, filet (kupovala jsem aljašskou tresku - 2 čtverečky a z toho jeden jsem použila na tento recept) si nakrájíme na plátky. Chřest očistíme a nakrájíme ho na stejně široké části jako je na lilek. Vezmeme plátky lilku, na ně dáme nastrouhanou cuketu, na cuketu plátky ryby a nakonec chřest. Vše srolujeme a připevníme párátky. Dáme na plech, přidáme omytá cherry rajčátka a posypeme kořením bez soli. Asi po 10 minutách jsem to vytáhla, pokapala šťávou z jednoho cherry rajčátka a dala zpátky do trouby. Když je jídlo hotové, dáme na talíř a ozdobíme pažitkou :-) Dobrou chuť

Zapečený plněný lilek