Zdravé raffaelo

11.03.2015 11:15

Krásný den :-) Ukažte mi většího milovníka snídaní, než jsem já ... Chci ho poznat :-D Když večer usínám, přemýšlím, co dobrého si udělám pro start skvělého dne. Ráno v 6 vyskakuji z postele a celá natěšená se vrhám do kuchyně. Miluji ovesné vločky snad na všechny způsoby. Jak to máte vy? Co vás vytáhne z postele? 

Dneska se zaměříme na snídaně. Pro mne to je nejvydatnější jídlo v celém dni. Nic nevážím, neodměrkuju, prostě sypu :-)) Potřebuji tělo nastartovat a to se mi těmito snídaněmi zatím daří. Tak tedy dnešní recept zní:

Zdravé raffaelo 

Ingredience (asi 13 kuliček):
  • 1 banán
  • 50g ovesných vloček
  • 125g měkkého tvarohu
  • mletý kokos
Postup: Banán, vločky i tvaroh rozmixujeme do hmoty, kterou obalíme v kokosu a dáme do lednice ztuhnout. Je to jednoduché jako facka a výborné :-)
 
Pokud je tu někdo, kdo si počítá kalorie, tak u tohoto receptu jsou následujicí:
Kcal = 451       Bílkoviny = 24g         Sacharidy = 61g          Tuky = 11g
 
Jak jste na tom se snídaněma? Co nejraději snídáte? Jak si zpříjemňujte začátek dne?

Zdravé raffaelo