Proteinová večeře

24.03.2015 09:20

Když jdete večer cvičit je pak docela obtížné vymyslet, co si dát k večeři. Tak moc dobře se mi včera trénovalo, že jsem zůstala o hodinu a půl déle, než jsem plánovala a ještě si střihla 40minut kardio. Po tréninku si dávám vždy "panáka" BCAA a takhle večer už nejím sacharidy, pouze bílkoviny nebo zdravé tuky a zeleninu. Ale včera jsem je potřebovala!  Tedy ideální čas na oblbováka, a proto jsem si připravila šmakounovské nudle, které jsou z vaječných bílků - takže super proteinová bomba, která zasytí a přidá na objemu jídla :-)))

Proteinová večeře

Ingredience:
  • Šmakoun štíhlé nudle 50g
  • Vejce 1ks
  • 1/2 balíčku mozarelly
  • Rajčatové pesto = krájená rajčata, bazalka, pepř
  • Salát = listy, pepř, citronová šťáva
  • Okurek
Postup: Uvaříme si vajíčko natvrdo. Nudle jsem si ohřála v mikrovlnce. Mozarellu a okurky nakrájela na plátky. V mixéru jsem umixovala krájená rajčata (můžou být i z plechovky), bazalku a pepř. Vzniklo pesto, které jsem smíchala s těstovinami". Salát jsem propláchla, opepřila a zakápla šťávou z čerstvého citronu. 
Rychlé a velice chutné! Stay tuned :*)))

Proteinová večeře