Fazolové brownies

13.03.2015 10:00

Tak dneska se pojďme mrknout na nějaký ten dezertík :-) Brownies .. další srdcovka! Znám dva různé recepty na zdravou alternativu nezdravých brownies :-D První je z řepy, ten jsem dělala nedávno, a druhý z fazolí. Ty z řepy mi moc nechutnaly, nevím jestli to bylo řepou nebo tím, že jsem je dostatečně nedosladila, ale měly takovou zvláštní chuť. Zato ty fazolové jsou vynikající! A zase jsou v nich jahody, ale naštěstí už docházejí, takže slibuji, že je to poslední jahodový recept :-))

Fazolové brownies

Ingredience:
  • Bílé fazole (ve slaném nálevu, celá plechovka)
  • Ovesné vločky - asi 3/4 hrnku
  • Jahody 
  • Kakao, kokos
  • Agáve sirup (můžete sladit medem, stévií, ... )
Postup: Opět připravit mixér - vložíme fazole, kakao a vodu a mixneme. Až budou fazole rozmixované dáme je do misky, mixér vypláchneme a dáme do něj vločky, z kterých uděláme mouku. Mouku přidáme do misky k fazolím a promícháme. Potom jsem si umixovala jahody, ale klidně je můžete přidat pouze nakrájené (a vůbec nejsou povinností) no a nakonec jsem to zasypala kokosem - pokud ho máte rádi, dává tomu jedinečnou chuť. Ještě poslední lžíce kakaa, zakápnout agáve sirupem či jiným sladidlem. A šup s tím do touby. Pekla jsem opět na pečícím papíru a bez tuku. 
 
Zkoušeli jste někdy péct z fazolí? A co říkáte na tento recepis? :-) No nic, už to nemůžu vydržet.. Vypínám počítač a jdu si dát siestu :-D Krásný den

Recepty z fazolí

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

Fazolové brownies