Raw keksy

29.03.2015 17:50

Dneska jsme skončili kurz Aromaterapie. Školil průkopník české aromky - pan Karel Hadek s kolegyní Míšou Švorcovou. Bylo to nejen o aromaterapii, ale také o jejich produktech. Možná někteří firmu Karel Hadek znáte, snad i používáte. Jejich výrobky jsou 100% přírodní. Kurz byl 3denní, a protože jsem ho pořádala, bohužel jsem musela neustále odbíhat a všechny informace tedy bohužel nepostřehla. Ale uvědomila jsem si jednu věc! A to, že máme všechny léky světa stále na dosah - rostou všude kolem nás. Každá z bylinek má své tajemství, každá je vhodná na něco jiného, ale všechny mají jedno společné - LÉČÍ!

Je velmi zajímavé si zjistit na co která bylinka působí. Dokonce se díky nim dají lépe zvládat různé životní situace. Pokud potřebujete uklidnit - sáhněte po levanduli. Máte bolestivou menstruaci? Použijte jalovec. Nízký tlak? Zkuste mandarinku. U této společnosti mám už ale tak 3 roky jednoho favorita, který ani tento rok nebyl překonán. A tím je Čoko balzám (Schoko pack)! Nejen, že vypadá jako čokoláda, ale on i tak voní! Když se jím natřete, tak - beze srandy - na sebe máte normálně chuť :-D)) A díky tomu, že je 100% přírodní, může se i jíst.. No tak já nevím, ale podle mne je to zázrak, který by doma neměl chybět žádné ženě! :* A když už jsme u toho sladkého, pojďme mrknout zase na mlsání

RAW KEKSY

Ingredience:
  • 150g rozinek
  • 60g ořechů (kešu, mandle, vlašské, ...)
  • Kakao
Postup: Rozinky a ořechy umixujeme. Přidáme kakao a ještě chvíli mixujeme. Měla by vzniknout lepivá konzistence, pokud není dostatečně - přidáme vodu a znovu mixneme. Vzniklé těsto si dáme do silikonových formiček, nebo vyskládáme do vámi zvolených tvarů na pečící papír. Já jsem je dělala nepečené, takže přes noc do ledničky, ale myslím, že i jako pečené by mohly být výborné. Na můj vkus byly příliš sladké. Ale jako zdravá náhrada za čokoládu jsou ideální :-)

Raw keksy