Šmak-snack

31.03.2015 14:59

Dneska celý den vidím všude samé 3 a 1. Ano, je 31.3., ale začalo to jedenáct minut po jedenácté, poté 13:13, běžela jsem 31:13 a spálila 331 kcal a mohla bych pokračovat.. Při čekání na moji nejlepší kamarádku jsem zašla do knihkupectví a jen tak procházela mezi regály, když jsem držela v ruce knihu s andělskými čísly. Podívala jsem se, jestli i tato číselná kombinace něco znamená. "Andělé s vámi spolupracují na myšlenkových procesech. Posílají vám energii, dodávají odvahu soustředit se na skutečné cíle vaší duše."

Občas i když si myslíme, že jsme sami a nic se nám nedaří, je dobré otevřít oči a rozhlédnout se kolem sebe. Existují malá a velmi nepatrná znamení, která nám však dávají velkou naději! Nikdy nejsme sami, vše se děje z nějakého důvodu. Pokud to tak budeme brát, život se stane daleko krásnějším :-) 

Šmak-snack

Ingredience:
  • Šmakoun švestka, skořice 50g
  • Sójový dezert vanilka (zn. Provamel)
  • Skořice, chia semínka
Postup: Jedno kolečko šmakouna si nastrouháme, zalijeme sójovým dezertem (původně jsem to kupovala, protože jsem si myslela, že je to mléko a bylo v akci :D, ale řeknu vám, to je taková lahoda!). Vše smícháme, přisypeme skořici a chia semínka. Vznikne něco jako puding a ani to nemusíte dávat do lednice - no pokud jednou ochutnáte, tak to ani nejde :D 
Rychlovka a chutná božsky!

 

Šmak-snack