Spouštíme zdravé recepty

10.03.2015 14:45

Když jsem na facebookovém profilu naší masérské školy NOW dala slib, že za 325 palců nahoru :-)) budu přidávat zdravé recepty, říkala jsem si, že to bude až za hoodně dlouho.. Ale vy jste naprosto báječní! Od spuštění blogu neuběhl ještě ani měsíc a dalších sto "lajků" je tam.. 

A zdravé recepty tady :-) 

Každý den budu přidávat jeden recept ze své kuchyně, který jsem sama vyzkoušela (a stojí za zveřejnění :-)) Zdravé vaření a vymýšlení receptů se opravdu stalo mou vášní! Baví mne hledat alternativy místo mouky (viz. článek lepek) a také cukru. 

Nedávno jsem četla krásný článek ve kterém psali o tzv. "bílých zabijácích". Možná tušíte, že se netýkal ničeho jiného než bílé mouky, bílého cukru, soli a také kravského mléka. Tato bílá skupina je prý zodpovědna za většinu civilizačních chorob dnešní doby. Souhlasíte? Já rozhodně ano v případě mouky a rafinovaného cukru. Sůl - v malém množství - ano a mléko asi taky, i když je to diskutabilní téma (já jsem ho nahradila za kokosové, které jsem si zamilovala) . 

Doufám, že se vám tato stránka stane inspirací a třeba nějaký vyzkoušíte a možná zjistíte, že vám tento styl opravdu vyhovuje.. Jak znovu říkám - nejde o hladovění. Ba naopak tělo dostane všechny živiny, které potřebuje a vy? No budete méně unavení, šťastnější, více v pohodě a také krásnější :-)) 

Tak jdeme do toho "NOWáci"? :-)